Vážený zákazníku,
děkujeme Vám, že jste si vybrali společnost Dial Telecom za svého nového telekomunikačního partnera. Věříme, že budete s našimi službami spokojeni, a těšíme se na úspěšnou a dlouhodobou spolupráci.
Pro případnou komunikaci s naší společností využijte prosím níže uvedených kontaků nebo kontaktní formulář.
Typ podpory |
Oddělení | Kontakt |
Technický problém | Dohledové centrum |
Tel. +420 226 204 400 |
Fax +420 226 204 197 | ||
noc@dialtelecom.cz | ||
V případě nedostupnosti pevných linek je možné volat: | GSM: +420 602 748 116 | |
Obchodní záležitost | Customer care | Tel. +420 226 204 111 |
Fax +420 226 204 197 | ||
sales@dialtelecom.cz | ||
Vyúčtování, fakturace | Fakturační oddělení | Tel. +420 226 204 354 |
Fax +420 226 204 397 | ||
fakturace@dialtelecom.cz |
Náš zákaznický servis je Vám k dispozici 24 hodin denně na telefonním čísle +420 226 204 400.
Při nahlašování provozních problémů na telefonní číslo +420 226 204 400 (Dohledové centrum) prosím uveďte:
- typ služby (číslo produktu z produktové specifikace)
- název firmy
- popis provozního problému
- jméno a kontaktní telefon nahlašujícího
- jméno a kontaktní telefon na technicky způsobilého zástupce Vaší společnosti, který zajistí součinnost pro vyřešení konkrétního provozního problému
Po nahlášení výše uvedeného prověříme stav Vaší služby. Pracovník Dohledového centra s Vámi dohodne individuální postup, termíny a způsob informování o řešení problému. Provozovatel je oprávněn požadovat po uživateli písemné nebo elektronické potvrzení ohlášené závady.
Pokud Vám vznikl technický, fakturační nebo jiný problém, který je třeba řešit prostřednictvím reklamace, zašlete prosím popis problému na emailovou adresu reklamace@dialtelecom.cz, nebo využijte formulář níže.
Kromě popisu problému vždy uveďte:
Velice se omlouváme, pokud se Vám nepodařilo odeslat poptávkový formulář, prosím kontaktujte nás se svým požadavkem emailem na adrese: sales@dialtelecom.cz
Budeme Vám reagovat na Vaši poptávku, co nejdříve to bude možné.