hlavní nabídka | začátek stránky ↑
Pokud má VOIP ústřednu zákazník ve vlastní správě, je zabezpečení tohoto systému plně pod jeho kontrolou a Dial Telecom nemůže zajistit dostatečnou ochranu VOIP ústředny.
"Abychom co nejvíce eliminovali riziko útoku na naše zákazníky, rozeslali jsme jim dopis s doporučením, jak by mělo být prostředí zákazníka zabezpečeno, aby k útokům nedocházelo nebo aby škody z případného útoku byly minimalizovány. Doporučení se týkají zejména nastavení firewallu, přístupových hesel, síťových protokolů a systémových služeb, kontroly hlasových služeb a sledování různých podezřelých aktivit v IT prostředí zákazníka,“ říká Martina Setunská, marketingový manažer Dial Telecom.
Vzhledem k tomu, že se tato problematika týká i zákazníků jiných poskytovatelů, tak tento komplexní seznam pravidel a doporučení naleznete v zákaznické sekci webových stránek Dial Telecom . Pevně doufáme, že tyto rady pomohou všem společnostem využívající vlastní VOIP ústředny minimalizovat riziko zneužití jejich zařízení.
Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:
Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz
Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz
www.justC.cz
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.