Dial Telecom vsází na multimediální obsah a přehlednou strukturu nového webu


23.4.2014
Praha
Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel datových a hlasových služeb, spustil novou podobu svých webových stránek. Ústředním motivem je multimediální obsah a prezentace služeb společnosti namísto strohé záplavy čísel, dat a technických parametrů. Kromě modernizované grafické úpravy nové stránky přehledněji prezentují současnou produktovou nabídku.

Inovovaný vzhled webu hadaikum.dialtelecom.cz zaujme moderním designem s interaktivními ovládacími prvky. Produkty společnosti jsou zde rozděleny do čtyř hlavních kategorií:

  • připojení k internetu
  • přenos firemních dat mezi pobočkami
  • hlasové služby
  • služby pro housing a cloud

Každá z kategorií je doplněna videem, na kterém zahrnuté služby prezentuje přímo odpovědný manažer Dial Telecom. Nabídka je tak představena nejen jako souhrn parametrů, dat, grafů a tabulek, jak je u většiny technologických společností běžné. Do popředí se dostávají konkrétní lidé, zaměstnanci Dial Telecom. Webové stránky jsou rovněž připraveny pružně reagovat na názory a připomínky návštěvníků a začlenění nových produktů a služeb.

Pevně věřím, že návštěvníci našeho nového webu ocení nejen jeho moderní grafické zpracování, ale i přehlednou strukturu. Našim cílem bylo, aby stávající i potenciální zákazníci a obchodní partneři mohli dohledat jakoukoliv informaci během okamžiku. Zároveň jsme se je snažili nezahlcovat čísly a parametry, ale raději jsme obsah vhodně doplnili multimédii,“ říká Martina Setunská, marketingová manažerka Dial Telecom, a.s., která na vznik nového webu dohlížela.

Kromě mandatorních kategorií návštěvník na novém webu najde například i slovníček ICT pojmů, mapu mezinárodní optické sítě Dial Telecomu, reference (některé rovněž ve video podobě) či aktuálně také další díl série Dial Telecom News. V něm se role moderátora televizních zpráv komentujících firemní dění zhostil přímo obchodní ředitel Dial Telecom, a.s., pan Tomáš Strašák. Nové vydání Dial Telecom News jsou publikovány čtvrtletně. Aktuální díl si můžete prohlédnout zde.

Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:

Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz

Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz                                                         
www.justC.cz

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.