hlavní nabídka | začátek stránky ↑
Tržby z prodeje služeb a zboží společnosti Dial Telecom dosáhly v roce 2013 celkem 817,5 milionů korun. To představuje meziroční pokles o 4,3 % při odhadovaném poklesu výkonosti telekomunikačního trhu v ČR o 5-10 %. Nejúspěšnější segment pro Dial Telecom představoval vysoce konkurenční trh datových služeb, tržby zde oproti loňsku vzrostly o 6,6 milionů korun. Ukazatel EBITDA (plus změna stavu rezerv) v roce 2013 dosáhl 194,122 milionů korun. Oproti loňsku Dial Telecom navýšil míru investic na 8,9 % z výnosů, to představuje 72,3 milionů korun.
Hlavní ukazatele v letech 2011 až 2013 (v tis. Kč):
2011 | 2012 | 2013 | ||
Výnosy | 806 026 | 854 280 | 817 534 | |
EBITDA (+G) | 194 714 | 222 594 | 194 122 | |
Míra investic | 8,8% | 8,3% | 8,9% | |
Zisk před zdaněním | 43 125 | 65 304 | 24 292 | |
Hotovost k 31.12. | 218 047 | 203 225 | 35 969 | |
Počet zaměstnanců | 122 | 125 | 124 |
Prioritní je stále trh datových služeb
Z pohledu společnosti Dial Telecom zůstává nejvýznamnějším trh datových a internetových služeb, ze kterého loni pocházelo téměř 60 % tržeb. V této oblasti vzrostly tržby oproti roku 2012 o 6,6 milionů korun. V segmentu prodeje hlasových služeb Dial Telecom loni utržil 278 milionů korun. „Pokles v tomto segmentu byl plánován a souvisí zejména s úbytkem zákazníků služeb CPS, tedy službou, kterou Dial Telecom provozuje po akvizici společnosti Volný,“ dodává k tomu Ivo Stach, finanční ředitel společnosti Dial Telecom a.s.
Výnosy ze služeb v letech 2011 až 2013 (v tis. Kč):
2011 | 2012 | 2013 | |
Hlasové služby | 265 989 (33%) | 335 398 (39%) | 278 000 (34%) |
Datové služby | 532 089 (66%) | 475 650 (56%) | 482 300 (59%) |
Ostatní | 8 060 (1%) | 43 232 (5%) | 57 200 (7%) |
CELKEM tržby | 806 026 (100%) | 854 280 (100%) | 817 500 (100%) |
Rok 2013 ve znamení akvizic
Dial Telecom loni pokračoval ve své filozofii rozvoje díky akvizicím úspěšných telekomunikačních firem. Dokončené strategické akvizice zahrnují společnosti MAXPROGRESS telco, s.r.o. a Telemetry Services, s.r.o. V roce 2013 společnost Dial Telecom realizovala také přeměnu společnosti fúzí sloučením se společností STAR 21 Networks, a.s. a přeměnu společnosti rozštěpením sloučením s provozní částí podniku ET Telekomunikace, s.r.o. Financování nových akvizic bylo provedeno z vlastních zdrojů společnosti, případně s krátkodobým využitím kontokorentu.
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.
Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:
Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz
Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz
www.justC.cz