hlavní nabídka | začátek stránky ↑
Tyto VOP se vztahují pouze na zákazníky, kteří si objednali služby po 1. 8. 2009. Změny VOP se týkají výhradně nově zřizovaných služeb s objednaným SLA. Nové podmínky SLA jsou ke stažení v sekci Dokumenty ke stažení.
Pro získání služby s SLA nyní nebude nutné podepisovat přílohu smlouvy. SLA bude objednáno pouze zvolením příslušné varianty v produktové specifikaci při objednávání služby. V souvislosti s touto úpravou jsme přistoupili ke změně Všeobecných obchodních podmínek (VOP), které definují takto objednaná SLA. Tyto VOP se vztahují pouze na zákazníky, kteří si objednali služby po 1. 8. 2009. Změny VOP se týkají výhradně nově zřizovaných služeb s objednaným SLA. Nové podmínky SLA jsou ke stažení zde.
Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:
Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz
Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz
www.justC.cz
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.