hlavní nabídka | začátek stránky ↑
Do skupiny Dial Telecom patří česká akciová společnost Dial Telecom, dále pak VOLNÝ, a.s. a před prodejem do ní patřila i slovenská akciová společnost Dial Telecom. Nyní se skupina rozhodla rozvíjet své telekomunikační aktivity na českém trhu rychlejším tempem. Zahrnuje to rozvoj poskytovaných služeb, rozvoj vlastní infrastruktury a další akvizice.
„Dial Telecom použije prostředky z prodeje aktivit na Slovensku k posílení svého podílu na českém telekomunikačním trhu a chce se ještě aktivněji podílet na jeho konsolidaci. Velký potenciál k dalšímu růstu vidíme především v České republice, kde již v současné době disponujeme jednou z nejrozsáhlejších telekomunikačních infrastruktur,“ řekl Zdeněk Sivek, předseda představenstva Dial Telecom, a.s. (Česká republika).
Slovenský Dial Telecom poskytuje na rezidentním trhu datové, internetové a hlasové služby pro segment SME (Small and Medium Enterprises) a velkým společnostem, institucím a ISP (Internet Service Providers). Společnost je zisková a vykazuje nárůst výnosů z aktivit ve svém oboru. V červenci 2009 fúzovala se společností eTel Slovensko s.r.o., která tím zanikla.
Dial Telecom ze slovenského trhu zcela neodchází
Česká společnost Dial Telecom bude i nadále poskytovat mezinárodní služby na slovenském telekomunikačním trhu, a to prostřednictvím své vlastní optické sítě nebo prostřednictvím dalších operátorů.
Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:
Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz
Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz
www.justC.cz
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.