Dial Telecom od září zavádí poplatek za odpojení a opětovné připojení dlužníka


30.8.2012
Praha
Od září 2012 bude Dial Telecom, a.s., v souladu s VOP účtovat a následně fakturovat všem dlužníkům, kterým bude pozastavena služba elektronických komunikací z důvodu nehrazení závazků, poplatek za opětovné připojení dle platného ceníku 1000 Kč bez DPH. Pokud zákazník zaplatí dlužnou částku, kvůli níž k odpojení došlo, a veškeré další splatné závazky vůči společnosti Dial Telecom, a.s., budou služby zprovozněny. Shora uvedený poplatek za opětovné připojení bude zohledněn v následující fakturaci.

Vlastní proces pozastavení služeb dlužníkům se přitom jinak nezmění. Dial Telecom,a.s. pozastavuje služby zákazníkům pouze, pokud není dlužná částka zaplacena ani po zaslání upomínek. Na zákazníky, kteří řádně hradí své závazky, nebude mít toto opatření vůbec žádný vliv.

Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:

Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz

Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz                                                         
www.justC.cz

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.