Služba Virtuální hlasový operátor od Dial Telecomu IT produktem roku 2012


27.11.2012
Praha
Služba Virtuální hlasový operátor od Dial Telecomu se stala IT produktem roku 2012. Kompletní IT řešení umožní menším operátorům plnohodnotné provozování hlasových služeb s plným pokrytím a vlastním operátorským ID. Bez vysokých počátečních nákladů.

Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, zvítězil se svou službou Virtuální hlasový operátor v prestižní anketě IT produkt roku 2012 v kategorii hlasových služeb. Soutěž každoročně vyhlašuje odborné vydavatelství IDG Czech Republic. Zákazníkům z řad operátorů Virtuální hlasový operátor přináší možnost plnohodnotného nabízení telekomunikačních služeb bez nutnosti provozování vlastní infrastruktury.¶¶

Ocenění IT produkt roku
Slavnostní předávání proběhlo v pondělí 26. listopadu 2012 v restauraci V Zátiší v Praze 1. Za Dial Telecom z rukou Radana Dolejše, šéfredaktora magazínu Computerworld, cenu převzala Martina Setunská, marketingová manažerka společnosti. Oceněné produkty a služby smí ve své propagaci používat logo prestižní ankety. Cena za IT produkt roku je udělována vydavatelstvím IDG Czech Republic již od roku 2006.

Přínosy služby pro firmy
Díky službě Virtuální hlasový operátor mohou společnosti využívat vlastní operátorské číslo (OpID), které jedinečným způsobem určuje provozovatele hlasové sítě, slouží k identifikaci mezi národními operátory a pro směrování hovorů. Operátor může využít vlastních formulářů pro přenos čísel a před svými zákazníky vystupuje sám za sebe, nikoliv pod hlavičkou velkého operátora. Veškerou infrastrukturu poskytuje přímo Dial Telecom, zákazníci tak ušetří nemalé vstupní poplatky, které se jinak s jejím pořízením pojí.


Přehledné ovládání služby zajišťuje vlastní portálová aplikace. Ta umožňuje přenášení čísel mezi operátory za dodržení veškerých pravidel dohodnutých mezi provozovateli sítí. Podporuje také schvalování přenosu čísel v opačném směru. Nedílnou součástí služby je sledování stavu přenášených čísel a možnost vrácení čísel původnímu operátorovi. Aplikace automaticky zajišťuje veškerou komunikaci mezi operátory a zjednodušuje vstup menších či začínajících subjektů na pole hlasových telekomunikačních operátorů fixních sítí. Společnost Dial Telecom garantuje technickou podporu a bezproblémový chod služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Výhody služby Virtuální hlasový operátor:
- nízké náklady na pořízení
- portálová aplikace, která podporuje přenos čísel mezi operátory
- přenos čísel k operátorovi
- přenos čísel od operátora
- vrácení nepoužívaných čísel
-sledování stavu přenášených čísel
-integrováno s ostatními funkcemi portálu jako sledování počtu hovorů, ceny hovorů, vyúčtování, nastavení služeb atd.