VELKOOBCHODNÍ HLAS


Služba VELKOOBCHODNÍ HLAS je určena pro poskytovatele telekomunikačních a internetových služeb, kteří provozují nebo chtějí provozovat svou vlastní VoIP ústřednu.

Služba zahrnuje volitelně připojení Vaší současné infrastruktury, nebo realizaci zcela nového řešení hlasových služeb. Můžeme Vám nabídnout veškeré potřebné služby od připojení jednotlivých telefonních stanic po řešení velkých ústředen. V případě přechodu od jiného operátora Vám zachováme stávající telefonní čísla. Samozřejmostí je přizpůsobení hlasových tarifů Vašim potřebám tak, abyste pocítili značnou úsporu na poplatcích za volání.

Technická specifikace

Připojení zákaznické lokality do sítě Dial Telecomu je typicky realizováno prostřednictvím optické sítě, nebo P-P bezdrátové technologie pracující v licenčním, nebo bezlicenčním pásmu.

typ zařízení přípojné rozhraní
Klasická pobočková ústředna ISDN30
VoIP pobočková ústředna SIP Trunk, H.323 Trunk
VoIP telefon SIP, H.323


Služba dále obsahuje:

- přenositelnost čísel
- on-line statistiky telefonních hovorů
- možnost blokování skupin volání


Vhodné pro

  • Operátory
  • ISP

Výhody této služby

  • úspora telekomunikačních poplatků
  • detailní rozpis telefonního provozu a provolaných částek až na úroveň jednotlivých hovorů, včetně rozpisu příchozích hovorů
  • dohled 24/7
  • možnost zachování stávajících telefonních čísel jejich přenesením
  • možnost SLA – garance kvality a dostupnosti služby

Související produkty