TELEFONNÍ PŘIPOJENÍ


TELEFONNÍ PŘIPOJENÍ umožňuje připojit hlasové služby Vaší firmy do sítě Dial Telecomu.

Služba zahrnuje volitelně připojení Vaší současné infrastruktury, nebo realizaci zcela nového řešení hlasových služeb. Můžeme Vám nabídnout veškeré potřebné služby od připojení jednotlivých telefonních stanic po řešení velkých call center. V případě přechodu od jiného operátora Vám zachováme stávající telefonní čísla. Samozřejmostí je přizpůsobení hlasových tarifů Vašim potřebám tak, abyste pocítili značnou úsporu na poplatcích za volání.

Schéma služby

Technická specifikace

Připojení zákaznické lokality do sítě Dial Telecomu je typicky realizováno prostřednictvím optické sítě, nebo P-P bezdrátové technologie pracující v licenčním, nebo bezlicenčním pásmu.

typ zařízení
přípojné rozhraní
Klasická pobočková ústředna
ISDN30, ISDN2, PCM, FXO
VoIP pobočková ústředna
SIP Trunk, H.323 Trunk
VoIP telefon
SIP, H.323
Klasický telefon
FXS, ISDN2


Služba dále obsahuje:

- přenositelnost čísel
- online statistiky telefonních hovorů
- možnost blokování skupin volání

Dokumenty ke stažení

velikost souboru 857.23 kB

Vhodné pro

  • Státní instituce
  • Malé a střední firmy
  • Operátory
  • Velké firmy

Výhody této služby

  • úspora telekomunikačních poplatků
  • detailní rozpis telefonního provozu a provolaných částek až na úroveň jednotlivých hovorů, včetně rozpisu příchozích hovorů
  • dohled 24/7
  • možnost zachování stávajících telefonních čísel jejich přenesením od původního operátora
  • možnost SLA – garance kvality a dostupnosti služby