VIRTUÁLNÍ ÚSTŘEDNA


Začněte využívat všech výhod pobočkové ústředny bez nutnosti jejího nákupu.

Se službou VIRTUÁLNÍ ÚSTŘEDNA získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí Vaše potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti výběru klasické ústředny. Vaše nová ústředna je umístěna v datovém centru Dial Telecomu, odkud je napojena do telefonní sítě. Kapacitu ústředny můžete kdykoliv měnit a platíte vždy jen za počet přípojných linek, které momentálně používáte. Se službou získáte přístup do webového administračního rozhraní, přes které můžete nastavovat jednotlivé funkce ústředny.

Schéma služby

Technická specifikace

Virtuální pobočková ústředna obsahuje řadu funkcí, které Vaší firmě umožní nahradit standardní pobočkovou ústřednu.

Některé funkce pobočkové ústředny:
- uvítací hlášky a hlasové stromy (IVR)
- zkrácené volby pro volání v rámci firmy
- široké možnosti přesměrování hovorů
- hlasová schránka s možností přeposílání nahrávek do e-mailu
- faxová schránka (Fax2Mail)
- konferenční volání
- skupinové vyzvánění
- časové podmínky pro nastavení chování ústředny podle doby volání
- webové rozhraní pro administrátora i jednotlivé uživatele
- on-line výpisy volání

Dokumenty ke stažení

velikost souboru 856.21 kB

Vhodné pro

  • Státní instituce
  • Malé a střední firmy
  • Operátory
  • Velké firmy

Výhody této služby

  • bez investice do klasické ústředny
  • platíte pouze za kapacitu, kterou využíváte
  • pokročilé funkce virtuální ústředny
  • volání mezi všemi pobočkami vaší firmy zdarma
  • umístění ústředny v zabezpečeném datovém centru se zálohovaným napájením