hlavní nabídka | začátek stránky ↑
Se službou VIRTUÁLNÍ ÚSTŘEDNA získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí Vaše potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti výběru klasické ústředny. Vaše nová ústředna je umístěna v datovém centru Dial Telecomu, odkud je napojena do telefonní sítě. Kapacitu ústředny můžete kdykoliv měnit a platíte vždy jen za počet přípojných linek, které momentálně používáte. Se službou získáte přístup do webového administračního rozhraní, přes které můžete nastavovat jednotlivé funkce ústředny.
Virtuální pobočková ústředna obsahuje řadu funkcí, které Vaší firmě umožní nahradit standardní pobočkovou ústřednu.
Některé funkce pobočkové ústředny:
- uvítací hlášky a hlasové stromy (IVR)
- zkrácené volby pro volání v rámci firmy
- široké možnosti přesměrování hovorů
- hlasová schránka s možností přeposílání nahrávek do e-mailu
- faxová schránka (Fax2Mail)
- konferenční volání
- skupinové vyzvánění
- časové podmínky pro nastavení chování ústředny podle doby volání
- webové rozhraní pro administrátora i jednotlivé uživatele
- on-line výpisy volání