Profil a historie


Dial Telecom je celonárodní telekomunikační operátor, který poskytuje v garantované kvalitě komplexní portfolio hlasových, datových, internetových a hostingových služeb prostřednictvím vlastní optické sítě.

Své služby poskytuje Dial Telecom z 350+ POPů (Point of Presence) do více než 3500 lokalit v České republice i zahraničí. Ve své síti provozuje Dial Telecom více než 5000 aktivních zařízení s 25 000+ aktivními porty. Kromě optických tras využívá Dial Telecom 1100+ rádiových spojů jak ve své páteřní infrastruktuře, tak i pro úseky posledních mílí. Síť Dial Telecomu je velmi dobře propojena s ostatními mezinárodními i národními operátory a nepřetržitě monitorována z vlastního dohledového centra.

Pevné připojení klientů optickým kabelem, vedeným převážně v bezpečí pod povrchem země, umožňuje vysokou rychlost a libovolnou přenosovou kapacitu datového a hlasového připojení, ale také jednoduchost a úsporu provozních i investičních nákladů.

Dial Telecom je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.

Společnosti Dial Telecom je  členem projektu Fenix, který si klade za cíl zvýšení síťové bezpečnosti.

Od svého založení v roce 2000 společnost uskutečnila řadu úspěšných akvizicí. V současné době má Dial Telecom významné a stabilní postavení jak na českém, tak zahraničním telekomunikačním trhu.

 

Historie

|< 1 2 > >|
31.12.2005

2005

  • Vznik akciové společnosti Dial Telecom fúzí dvou telekomunikačních operátorů - Dial Telecomu, s.r.o., a InWay, a.s.
31.12.2000

2000

  • Založení společnosti Dial Telecom, s.r.o.
|< 1 2 > >|