hlavní nabídka | začátek stránky ↑
Technologii přenosu dat po optických vláknech s využitím koherentní detekce doposud provozoval Dial Telecom na nejvytíženějším spoji mezi Prahou a důležitým západoevropským datovým uzlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Nejnovější trasa tento typ moderního přenosu dat rozšiřuje směrem k polským hranicím. Nová „DCM free“ optická trasa nyní umožňuje signálům o rychlosti až 100 Gbit/s překlenout vzdálenost 1 200 km (Frankfurt nad Mohanem – Praha – Český Těšín).
Dial Telecom díky nasazení nové technologie dále upevňuje pozici jednoho z hlavních českých inovátorů, kteří dokáží nejnovější technologie velmi rychle implementovat a nabídnout svým zákazníkům. Díky tomuto přístupu společnost patří mezi důležité středoevropské provozovatele vysokorychlostních datových linek a dlouhodobě preferované tranzitní partnery zahraničních operátorů.
„Nasazování moderních optických linek bez prvků pro regeneraci signálu je jedním z hlavních trendů, které světoví provozovatelé WDM sítí následují. Nám se ji úspěšně daří implementovat i v českých podmínkách a postupně rozšiřovat do všech úseků naší páteřní infrastruktury. Technologie dovoluje zachovat vysokou kvalitu přenosu signálu na velké vzdálenosti, snížit latenci signálu a zároveň uspořit při výstavbě a správě sítě. Zákazníkům tak můžeme nabízet konkurenceschopnou cenu služeb,“ upřesňuje Pavel Kvíčala, manažer oddělení výstavby a údržby přístupových sítí Dial Telecom, a. s.
Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:
Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz
Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz
www.justC.cz
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.