hlavní nabídka | začátek stránky ↑
ÚOHS tak vyhověl stížnosti Dial Telecom a.s., který rozporoval zadávací dokumentaci jako diskriminační vůči jiným operátorům, než služby dodávali dosud. Dial Telecom napadl v únoru zadávací dokumentaci k tendru KIVS (Komunikační infrastruktura veřejné správy), která svými požadavky neúměrně znevýhodňovala jiné operátory, než jsou současní dodavatelé. Šlo především o výši obratu a bezpečnostní certifikáty, což bylo nepřiměřené. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže mu dal včera svým rozhodnutím za pravdu, tendr zrušil a udělil Ministerstvu vnitra ČR pokutu a povinnost uhradit náklady související s řízením.
„Rozhodnutí úřadu potvrdilo náš názor a názor naší právní kanceláře a kvitujeme ho s povděkem. Jsme připraveni se účastnit nového tendru na dodávku telekomunikačních služeb pro státní správu. Tentokrát věříme, že zadávací dokumentace bude v zákonných mezích a nebude neúměrně znevýhodňovat jiné operátory oproti těm, kteří služby pro úřady dodávali dosud. Mrzí nás, že úřady v Čechách jsou ohroženy black-outem, jenž podle nás víceméně zapříčinila nečinnost ministerstva a následná rychlokvašková zadávací dokumentace. Proto budeme v novém tendru pro KIVS maximálně vstřícní a snažit se průběh co nejvíce urychlit,“ řekl Tomáš Strašák, obchodní ředitel a člen představenstva Dial Telecom, a.s.
Úřadům hrozí závažné potíže a poptávají služby napřímo
Březnové ukončení platnosti smluv současných operátorů bylo uměle prodlouženo o půl roku s tím, že mezitím ministerstvo vnitra stihne vyhodnotit probíhající tendr. Nyní však ÚOHS tendr celý zrušil a vrací tak celý proces na začátek.
Díky liknavosti a nesprávné zadávací dokumentaci ministerstva vnitra tak se nyní může řada životních situací obyvatel stát neřešitelných. Vyplácení sociálních dávek, výpisy z katastru nemovitostí, fungování Všeobecné zdravotní pojišťovny a stovky dalších situací. Dial Telecom zaznamenal poptávky úřadů v ČR, jež opouštějí koncept KIVS ministerstva vnitra a snaží se spolehlivě zajistit služby napřímo.
„Nynější poptávky a výběrová řízení ze strany státní správy a samosprávy narostly opravdu v řádu desítek procent,“ potvrzuje Tomáš Strašák, obchodní ředitel a člen představenstva Dial Telecom, a.s. „Vytvořili jsme proto dostatečné zázemí, vybudovali absorpční kapacity a opatřili se samozřejmě certifikáty, jež občas české úřady vyžadují,“ dodává Tomáš Strašák z Dial Telecomu.
Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:
Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz
Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz
www.justC.cz
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.