Dial Telecom opět rozšiřuje pražskou optickou síť


19.1.2012
Praha
Dial Telecom, a.s., opět rozšiřuje metropolitní optickou infrastrukturu. Během uplynulého měsíce byly dokončeny významné projekty, které přispěly ke kontinuálnímu rozvoji optické sítě společnosti. Došlo k propojení Datového centra THP (Vinohradská 190, Praha 3) do propojovacího bodu Bohdalec a dále do datového centra CE Colo (Nad elektrárnou 411, Praha 10).

"Dalším projektem jsme rozšířili naši optickou síť o 4 km a to z hotelu Barcelo na sídliště Krč a zafoukli jsme 1700 metrů mikrotrubiček optického kabelu v oblasti Vinohrad, kde jsme připojili další z významných business center. (BC Záhřebská 23-25, Praha 2). V této lokalitě budou stávající zákazníci zcela zdarma přepojeni na optickou infrastrukturu a ostatní nájemci objektu mají příležitost připojit své kanceláře na nejmodernější technologie.", říká Alena Froňková, vedoucí týmu metropolitních sítí.


Dial Telecom neustále investuje miliony korun do vlastní optické sítě, kterou dále nabízí operátorům či maloobchodně přímo společnostem v dosahu. Optická síť je považována za konvergenční medium budoucnosti a Dial Telecom je jedním z nejvýznamnějších telekomunikačních operátorů, který poskytuje své portfolio služeb právě na vlastní optické síti a cíleně investuje do nejmodernější technologie v tomto oboru.

Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:

Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz

Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz                                                         
www.justC.cz

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.