Dial Telecom zprovoznil nový datový sál pro kritické technologie


2.3.2012
Praha
Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, uvedl do provozu nové technologické prostory v pražském datovém centru společnosti CE Colo (dříve známé jako SITEL). Dial Telecom tak rozšířil prostor využívaný v rámci datového centra o dalších více než 40 m2 a 60 kW. Náklady na zřízení se pohybují v řádu milionů korun.

Nový špičkově vybavený a zabezpečený vyhrazený prostor je napojený na vlastní optickou infrastrukturu Dial Telecom, která patří k nejvýznamnějším v České republice. Nově zřízený datový sál nyní bude sloužit především pro kritické technologie a technologie významných zákazníků Dial Telecomu.

60 kW pro počátečních 16 rackových pozic
V centru CE Colo je tak nyní zřízen samostatný prostor s dostatečným příkonem pro umístění páteřní sítě i dalších technologií Dial Telecomu. Prostor byl zároveň navržen a uspořádán tak, aby počáteční příkon 60 kW mohl být dle potřeby navýšen.
Veškeré technologie, použité k vybavení prostoru, jsou zálohovány. Jsou tak eliminovány všechna SPoF (Single Points of Failure – kritická místa). Energie je vedena po dvou zcela nezávislých větvích pro napájení 230 V ST a -48 V SS.

Rozšíření našich technologických prostor v rámci pražského datového centra CE Colo je dalším krokem expanze a umožní dále zvyšovat kvalitu našich technologií a služeb. Nový datový sál budeme dlouhodobě využívat pro naše vlastní kritické technologie i technologie našich významných zákazníků,“ řekl Jaroslav Šaroch, manažer oddělení správy sítí a hlasových služeb Dial Telecom a.s.

CE Colo patří mezi nejvýznamnější centra
Datové centrum CE Colo (dříve SITEL) se nachází v Praze 10 a po rozšíření z podzimu 2011 má rozlohu 3 200 m2 čisté zákaznické plochy. Využívá jej přibližně 150 firem, mezi něž patří T-Mobile, Tesco, Interoute, GTS, MobilKom, Active24, Teleplan nebo samozřejmě Dial Telecom. Datové centrum je také křižovatkou téměř všech národních a mezinárodních datových a internetových sítí. Nabízí infrastrukturu osmého největšího peeringového bodu (NIX) v Evropě a prochází tak přes něj 55 % veškerého internetového provozu v České republice.

Jsme rádi, že se Dial Telecom rozhodl využít služeb našeho pražského datového centra. Potvrzuje se tak jeho zásadní postavení v rámci České republiky a posiluje naše pozice na celém trhu střední a východní Evropy,“ řekl Jan Daan Luycks, generální ředitel firmy CE Colo.

Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:

Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz

Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz                                                         
www.justC.cz

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.