hlavní nabídka | začátek stránky ↑
Důvodem je velmi nestandardní způsob průběhu této veřejné zakázky, počínaje samotnou zadávací dokumentací, jež podle názoru společnosti , odporuje i zákonu.
„Vadí nám přehnané požadavky i neprůhledná kritéria soutěže a proto jsme podali Návrh na zahájení řízení o přezkoumání úkonů zadavatele k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Naším cílem je, aby ÚOHS výběrové řízení zrušil a byl vypsán nový – transparentní tendr, který umožní uchazečům reálně splnit požadavky zadavatele.“, říká Robert Horáček, produktový manažer společnosti Dial Telecom.¶¶
Zadavatel např. požaduje garanci předložení dokladu o kapacitní možnosti systému zpracovat 20.000 sms za minutu pro každou síť mobilního operátora zvlášť, což je vzhledem k předpokládanému objemu využití služby silně naddimenzované. Např. v Praze se v průměru koupí okolo 30.000 sms jízdenek za den.
Další závažnou vadu zadávací dokumentace vidíme ve způsobu hodnocení komplexnosti nabízených služeb. Zadavatel stanovil hodnotící kritérium komplexnosti nabízených služeb s váhou 45% , což je váha, která je způsobilá výrazné ovlivnit hodnocení podaných nabídek, avšak v žádném případě se nejedná o kritérium, které může být objektivně hodnoceno. Jednotlivá subkritéria jsou popsána tak, že řada z nich není ani způsobilá být předmětem hodnocení smlouvy (např. způsob komunikace při objednávání jízdenky zákazníkem) apod.
Dial Telecom je toho názoru, že zadávací dokumentace výběrového řízení je v rozporu se zákonem a to zejména s jeho základními zásadami. Požaduje, aby Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zadávací řízení podle ustanovení §118 odst. 1 Zákona zrušil.
Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:
Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz
Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz
www.justC.cz
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.