hlavní nabídka | začátek stránky ↑
S účinností od 1. 12. 2013 došlo k rozdělení společnosti Nowire, s.r.o. odštěpením části jmění týkajícího se poskytování služeb elektronických komunikací, telemetrických služeb a souvisejících služeb. Z odštěpené části vznikla nová společnost Telemetry Services, s.r.o., která je dceřinou společností Dial Telecom, a.s.
Společnost Nowire, s.r.o nezanikla, pouze změnila obchodní název na InterWay CZ s.r.o.
Telemetry Services, s.r.o. zajišťuje veškeré služby spojené s garantovaným přenosem dat přes GSM sítě mobilních operátorů a prodej aktivních přenosových prvků v těchto sítích.
"Služby Telemetry Services významně doplňují produktové portfolio telekomunikačních služeb Dial Telecomu. Našim stávajícím i budoucím zákazníkům tak můžeme nabídnout konvergované řešení na míru. Začleněním společnosti Telemetry Services do skupiny Dial Telecom Group jsme získali i významné zákazníky na telekomunikačním trhu, říká Tomáš Strašák, obchodní ředitel společnosti Dial Telecom, a.s.
Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:
Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz
Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz
www.justC.cz
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.