hlavní nabídka | začátek stránky ↑
Vysokorychlostní optickou přenosovou DWDM trasu do Frankfurtu využívá Dial Telecom nejen pro přímé připojení svých zákazníků v Německu a pro IP propojení s jinými nadnárodními operátory, ale i pro přímé poskytování transparentních páteřních linek o vysoké kapacitě a kvalitě.
Využití DWDM technologie umožňuje zmnohonásobit přenosovou kapacitu stávajících optických kabelů a vláken bez nutných investic do rozšíření samotné kabeláže. Datová trasa má mezinárodní význam – zajišťuje spojení České republiky s důležitými západoevropskými telekomunikačními centry. Požadavky na zvyšování její kapacity proto každoročně velmi výrazně rostou.
To potvrzuje Pavel Kvíčala, manažer oddělení výstavby a údržby přístupových sítí Dial Telecom, a. s: „Posílení tranzitní infrastruktury bylo reakcí na požadavky zákazníků Dial Telecomu a potvrzuje trend stále rostoucího objemu mezinárodního transportu dat, na který je společnost Dial Telecom schopna reagovat díky technickým možnostem své telekomunikační sítě.“
Moderní středoevropská síťová infrastruktura
Nově posílený spoj je součástí významné středoevropské DWDM sítě Dial Telecomu, která vede z Frankfurtu nad Mohanem přes Plzeň, Prahu, Brno a Ostravu do Polska. Druhá větev pak míří do slovenské Bratislavy. Ze svých koncových bodů je pak napojena na sítě významných evropských providerů. Díky odbočným komorám po celé trase je mezinárodní datová dálnice Dial Telecomu plně připravena vyhovět budoucím požadavkům na rozšiřování v celém středoevropském regionu.
Více informací Vám poskytneme na stránkách http://hadaikum.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:
Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
hadaikum.dialtelecom.cz
Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz
www.justC.cz
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.